Reageren

Discussietools Weergave
Oud 24 februari 2010, 21:00   #1
bellafab
Nieuw Lid
  • User Status: Offline

Standaard Hoe eerlijk is Google

Ik heb geen al te positieve ervaring met Google, zowel met adsense als met adwords, is er iemand die dit kan tegenspreken? Indien dit zo is graag ook wat meer uitleg aub
  Met citaat reageren
Oud 24 februari 2010, 21:37   #2
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet?

Ik vind google zelf ook erg op vele vlakken. Zoals hun verschrikkelijke slechte layouts en support. Een antwoord op een vraag in hun FAQ zoeken duurt vaak enorm lang voordat er iets relevant de avenue passeert.

Verder vind ik de nieuwe Buzz en Wave ook maar niets. Verschrikkelijke layouts, en zeer niet intuïtief. Het is wel duidelijk dat er meer scripters bij google zitten dan designers, als die er al überhaupt zijn.
  Met citaat reageren
Oud 25 februari 2010, 09:19   #3
bellafab
Nieuw Lid

Standaard

Ik heb vroeger bij een site gewerkt waar artikels geschreven werden, de klanten hadden dan een adsense account en de helft van de inkomsten was voor de site en de andere helft voor de auteur.

Ik ben zelf met de site gestopt (wordt nu door iemand anders uitgebaat) daar Google 50 % van de adsense accounts blokkeerde juist voordat de mensen uitbetaald konden worden.

Hetgeen op de account van de auteurs stond werd nooit uitbetaald, ik zie dit als diefstal.
  Met citaat reageren
Oud 25 februari 2010, 20:08   #4
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Nouja, als je je gewoon aan de regels houd dan wordt je account ook niet geblokkeerd zou ik zeggen, maar het gaat inderdaad wat ver. Zo houden ze echter wel de adverteerders schoon, wat voordelig is voor adwords gebruikers waaronder ik.
  Met citaat reageren

Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten